قیمت گلدان بتنی خیابانی در 1402
نوشته شده توسط : آکوپارک

گلدان بتنی

قیمت گلدان بتنی خیابانی در 1402

قیمت گلدان بتنی خیابانی در 1402 به عوامل تاثیرگذار زیادی از قبیل نوع طراحی، ابعاد و اندازه، نوع رنگ، تعداد سفارش و... بستگی دارد.مجموعه آکوپارک با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع گلدان بتنی خیابانی فعالیت می کند. این مجموعه گلدان بتنی خیابانی را در بالاترین کیفیت و ارزانترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می کند. شما متقاضیان عزیز در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با کارشناسان فروش ما از طریق شماره تلفن های درج شده در صفحه ارتباط با ما تماس حاصل نمایید.

گلدان بتنی خیابانی

گلدان بتنی خیابانی یکی از مهم ترین و پرکاربردترین اجزای مبلمان شهری است که در جهت زینت بخشیدن به فضای شهر مورد استفاده قرار می گیرد. گلدان بتنی با نام های دیگری همچون گلدان پارکی یا گلدان صخره ای در بازار شناخته می شود. گلدان های بتنی به دلیل قرار گیری در مکان های عمومی باید دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی باشند تا دچار ترک خوردگی و شکستگی نشوند. گلدان بتنی خیابانی در طرح ها و مدل های متنوعی تولید می شود و بسته به کاربردی که دارد در بسیاری از مکان ها از قبیل پارک ها، فضای سبز، باغ ها، ویلاها، بوستان ها، خیابان ها، پیاده روها و... مورد استفاده قرار می گیرد. 
گلدان بتنی خیابانی از بتن مسلح ساخته شده است. مسلح کردن بتن شیوه ای برای افزایش خاصیت کششی آن است. به منظور مقاوم سازی و افزایش خاصیت کشسانی درون قالب های سازنده این گلدان ها میلگرد تقویتی، شبکه توری، صفحات فلزی و الیاف قرار می دهند. گلدان های بتنی خیابانی به دلیل آنکه از بتن ساخته شده اند وزن زیادی دارند بنابراین می توان از آنها به عنوان مانع ترافیکی استفاده کرد و از پارک سایر خودرو ها در مکان هایی که پارک خودرو ممنوع است جلوگیری کرد.





:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: